דף הבית > שם משפחה כפול / דינה רובינה
שם משפחה כפול / דינה רובינה

שם משפחה כפול / דינה רובינה

         
מספר קטלוגי: 31-2040
נושאים: כללי  

דינה רובינה נולדה בטשקנט, אסיה התיכונה. גמרה אקדמיה למוסיקה. מגיל 16 פירסמה יצירותיה בכתבי עת רוסיים פופולריים. עד כה חיברה 4 ספרים בשפה הרוסית. יצירותיה תורגמו לשפות רבות: אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, פולנית, הונגרית ועוד. זה ספרה הראשון היוצא בעברית.
מ1990- חיה בירושלים.
כלת הפרס הספרותי על שם אריה דולצין.
``את המלאך השומר שלי אני מתארת לעצמי בדמותו של שומר מחנה ריכוז: קרח, עינים עכורות שיכורות, במכנסי מוך עבים, הספוגים בשתן ובטבק... המלאך השומר שלי משגיח עלי ללא התלהבות יתר. ככל שמשרתו מחייבת אותו ולא יותר... למען האמת, אין לו, לפרצוף שומר האסירים הזה, התעסקות רבה אתי. רק כאשר מתעורר רצון עז לברוח מן האזור הזה המכונה ``חיים``, אוחז מלאכי השומר בצווארוני ומושך אותי עד לשלב הבא בחיי, כשהוא חובט בתוך כך באחורי ומקפל את ידי מאחור. וזה הדבר הטוב ביותר שהוא מסוגל לעשות.
כאשר אני מתעשתת אחרי טיפול מעין זה, אני מגלה לפתע, שהנופים סביבי הם יפהפיים, וכי טרם מלאו לי עשרים שנה (או עשרים ושש, או שלושים) וכי החיים הינם עסק שאפשר לשאתו בנקל...
הנה גם עכשיו, אני מביטה מחלון חדרי על הר הזיתים וחושבת על זה, שהנוף פה נפלא ושעוד לא מלאו לי ארבעים וכי החיים הם ללא סוף.
ללא סוף, שיקח אותם השד...``

אזל
לקוחות שרכשו את המוצר הזה, רכשו גם את המוצרים הבאים:

רוצים להישאר מעודכנים?

הירשמו לתפוצת המיילים שלנו!
רוצים להישאר מעודכנים? הירשמו לתפוצת המיילים שלנו